Esküvő fotózás linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között: Énfotósom - Gálik [2. oldal]
részletek »

Esküvő fotózás képes leírás: Énfotósom - Gálik [2. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: eskuvofotozas.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 98 db
Énfotósom Kft

Énfotósom Kft

Esküvő, modell, portré és tárgyfotózás, weblap és arculattervezés és még sok minden más. Mindent a szemnek!Az énFotósom a fiatalság hatalmas lendületét, ambícióit, páratlan kreativitását vegyíti a digitális világ korlátlan lehetőségeivel a fényképeszet, a látványterv és a grafika összes területén, mindenki számára. Fiatal, mégis tapasztalt csapatunk tökéletesen kielégíti elvárásaid; legyen szó esküvőről, portréról, honlapról vagy egy céges nyomtatványról.

Erdős Mónika

Erdős Mónika

A Tradíció Stúdió esküvői fotózás és videózásra szakosodott. Esküvői riport és portré fotózást vállalunk az ország egész területén. Kérlek nézz szét a galériánkab tekintsd meg az esküvő könyveinket, albumainkat legjobb fotóinkat. Esküvői galéria, portfolio és Slide show.Kedves Jegyespár! Fotós pályafutásom a reklámfotózás területén kezdődött, pár éve azonban Robi ösztönzésére és kérésére csatlakoztam a Tradíció Stúdió csapatához, aki látott a korábbi munkáimban fantáziát és kellő kreativítást az esküvőfotózás nehéz műfajához. Leginkább csapatban-párban dolgozunk - ennek számos előnye miatt -, de önállóan is vállalok fotózást ha felkérnek rá. A fotózás minden területe, témája más és más indíttatást, hozzá állást követel. Az esküvő két ember életének legszebb és legszentebb pillanatai közé tartozik. Minden pár szeretné megosztani családjával és barátaival is azt a bensőséges és intim napot amikor mindez valóra válhat.

Esküvőbázis

Esküvőbázis

Amit nyújtunk... Minden eseményt ketten fotózunk!!! Mennyire bosszantó amikor, nem készül fotó az első hitvesi csókról, a fogadalomtétel legmeghittebb pillanatáról, a szülői könnyekről amikor, Ti a boldogító 'igent' mondjátok ki... Nos, ha biztosra mentek, akkor ez nem fordulhat elő! Bízzatok meg bennünket, hogy megörökítsük számotokra a legfontosabb pillanatokat, két szemszögből két fotós segítségével és minden esemény visszanézhető, újra átélhető lesz a fotók által!

Esküvőhelyszín nem csak fotózásra

Esküvőhelyszín nem csak fotózásra

A Musztáng rendezvényterem csapata több száz esküvőt tudhat maga mögött. A helyszín kiválóan alkalmas akár téli, akár nyári esküvő lebonyolítására. A napfényes terasz mesés hangulatot varázsol, csodálatos esküvőhelyszín lehet, de akkor sem kell megijedni, ha elered az eső. A vendégek fedett teremben is élvezhetik az étterem ínycsiklandó ételsorát. Segítséget nyújtunk a megfelelő segítők, a zenészek, a fényképész és a ceremóniamester kiválasztásában is. Bízza ránk magát, ünnepeljen felhőtlenül! Kérdés esetén hívjon bizalommal.

Esküvői fotó

Esküvői fotó

Egy ember, egy család életében olyan sokszor akad pillanat amikor megnézegetik eddig készült fényképeiket, albumjaikat. Olyan sokan szeretjük ezeket a perceket. Újra és újra felidézzük az életünk fontos dolgait. Ez természetes folyamat, viszont, hogy kit választasz fotósodnak, az egy nehezebb döntés. Nem minden eseményre kell engem hívjál, de vannak kiemelt események, mint például az esküvői fotó, a gyermekedről készült első portfólió, majd a ballagások. Úgy válassz most, hogy ezekre az eseményekre már ne kelljen újra keresni a megfelelő fotóst.

Hirdetés
Esküvői fotósok

Esküvői fotósok

Esküvői fotósok bemutatkozó oldalai, online katalógusai, referenciái .Elérhetőségek, honlapcímek, e-mail címek, google maps térképes megjelenés, tematikus, és terület alapú keresési lehetőségek. Online árajánlatkérés egyszerre több fotóstól esküvői fotózásra egy l pésben ingyenesen. Szolgáltatói toplista.

Farkasné Magyar Edit

Farkasné Magyar Edit

Soha sem szerettem, ha engem fényképeznek, ezért mihelyt tehettem én fogtam kezembe a fényképezőgépet. Bár az iskolai tanulmányaim másfelé tereltek, de a fényképezőgép mindig a kezembe volt. Több éve az egészségügyben dolgoztam, amikor egy régi barátnőm biztatására felkerestem egy neves műtermet ahova tanulót kerestek. Itt sajnos kiderült, hogy az iskolai rendszerből már kinőttem. Szerencsére Gábris Elek fényképészmester kézen fogott és megmutatta a szakma rejtelmeit és szépségeit. Több év alatt sok tudással és tapasztalattal gyarapodtam. Amikor Kecskeméten indult felnőttképzés, rögtön megragadtam a lehetőséget. Így lettem szakképzett fényképész. Mára a hobbiból munka lett.

Fekete Róbert

Fekete Róbert

Üdvözöllek honlapomon! Fekete Róbert fotós vagyok. Nagy szenvedélyem a fotózás, hiszen egy csodálatos munka a fotográfia. Fontos hogy a fotós, amit csinál, szívből csinálja. Felelősségteljes, de fantasztikus munka minden egyes felkérés. Sorozataim a ti legszebb napotok képi, szín és hangulatvilágát adják vissza. Szeretem a perspektívák adta lehetőségeket kihasználni. Fotóim egyfajta kreativizmust és a fotózsurnalista stílust képviselik. Az esküvő napján a készülődéstől, hajnalig, amíg a jó kedv tart ott vagyok, hogy minden fontos pillanat megörökítésre kerüljön. A fotózáson kívül a nap eseményeit mozgókép formájában is megörökítjük. Professzionális HD kamerával dolgozunk.

Fleckfoto

Fleckfoto

Cégünk hosszú idő óta foglalkozik esküvők, portrék, gyermekek, szalagavatók, ballagások, színházi előadások és különböző iskolai , munkahelyi rendezvények fotózásával. Igény esetén a rendezvény helyszínén készült képek azonnali kinyomtatására is van lehetőség. Vállalunk ezenkívűl sárkányrepülővel és helikopterrel történő légi- és objektumfotózást !!! Fő célkitűzésünk mindenkor a kiváló minőség biztosítása, és az egyedi igények teljesítése.

Hirdetés
Foto TéTé

Foto TéTé

Esküvőfotózásra mindig két fotóssal megyünk, így biztosítva, hogy minden fontos pillanatot megörökítsünk még akkor is, ha az ifjú pár elszakad egymástól a nagy nap folyamán. Továbbá így a megismételhetetlen pillanatokat egyszerre két szemszögből is meg tudjuk örökíteni. Esküvőfotózásra mindig két fotóssal megyünk, így biztosítva, hogy minden fontos pillanatot megörökítsünk még akkor is, ha az ifjú pár elszakad egymástól a nagy nap folyamán. Továbbá így a megismételhetetlen pillanatokat egyszerre két szemszögből is meg tudjuk örökíteni. Részletekért, fotóinkért tekintse meg weboldalunkat vagy keressen e-mailen, telefonon! Sminkesünkkel lehetőséget biztosítunk arra, hogy a menyasszonyi sminket fotózás közben és után is felfrissítsük, átalakítsuk, sőt akár egész este során karbantartsuk a koszorúslányokéval illetve az örömanyákéval együtt.

Foto1let

Foto1let

Vidáman és Boldogan! A fotózás nem az esküvő legfontosabb, de kétségtelenül a legmaradandóbb eseménye. A várva várt pillanat szemrebbenésnyi idő alatt tovaszáll. Arra törekszünk, hogy az elkészült fotókon érződjön az a csoda, ami ezt a megismételhetetlen eseményt körbelengi. Így, évek múltán bármikor újra nézhető és újra élhető minden, ami ezt a kivételes napot jellemezte.

Fotomajer

Fotomajer

9 éves korom óta fotózom az élet legkülönbözőbb dolgait.Előbb hobbi szinten, majd a Fényes Richárd Fényképész Szakiskola (Práter) elvégzése után a szakma beavatottjaként.Fényképé sz vagyok. Ha úgy tetszik fotós, aki az anyag mögötti lényeget szavak helyett fénnyel írja meg.Hiszem, a fénykép a lencsén átszűrődő, pillanatnyi, objektív valóság; a fotózás művészet

Fotomat-Kádár Ferenc

Fotomat-Kádár Ferenc

Bízd profi fotós kezébe magad a nagy napon és hidd el nem fogod utólag megbánni! Budapesten és vidéken egyaránt vállalok esküvő fotózást, szükség szerint akár az előkészületektől a lakzi végéig. Sok-sok év tapasztalatának és folyamatos fejlődési igénynek köszönhetően profi eszközparkot tudok magammal vinni, mely nélkülözhetetlen a minőségi eredmény elkészítéséhez. Természetesen tudom, hogy a drága fényképezőgép és a kellékek nem minden, de az esküvő fotózásról és a minősgről beszéljenek inkább fotóim énhelyettem. Igyekszem a háttérben dolgozni, melyre sok fotós nincs figyelemmel, hiszen az esküvő az ifjú párról kell hogy szóljon. Az esküvőt követően a képek feldolgozásra kerülnek és kezdődik az utómunka, melynek során az elkészített kompozíciók elnyerik végleges látványvilágukat. Az ehhez kapcsolódó igényeket előre, közösen egyeztetjük. A kész fotókat DVD-n, előhivatva, webgalériában, vagy akár igény esetén egyedi fotóalbumban adom át.

FotoRemix Stúdió

FotoRemix Stúdió

A Fotoremix Stúdió események fotózását, családi képek készítését és esküvők fotózását vállalja. Munkánkat mindig nagy odafigyeléssel, maximális igényességgel végezzük. Az esküvő előtt részletesen megbeszélünk minden tudnivalót a párokkal, így közösen határozzuk meg, milyen stílusú képeket szeretnétek. Ez a nap megismételhetetlen lesz az életetekben, ne hagyjátok, hogy akármilyen fotók készüljenek róla! Mivel másik tevékenységünk a poszter nyomtatás, vászonkép készítés, fényképekből festmények alakítása, így akár rögtön egyedi ajándékokat is rendelhettek tőlünk az elkészült képekről! Zenés slideshow készítés és fotókönyv szerkesztés szintén kérhető tőlünk!

Földi Szilvia Photography

Földi Szilvia Photography

Igazi, felejthetetlen fotózási élmény profi fotóssal, aki tudja, hogy hozza ki az esküvőtökből fotós szemszögből a legtöbbet. Számunkra az esküvőtök nem csupán egy munka, hanem két ember egyik legfontosabb pillanata, amit tisztelni és becsülni kell. A weblapunk egy kiemelt része maga az esküvőfotózás. Ezen kívül további emberábrázolási témákban mozgunk otthonosan. A galériánkban megtalálható képek magukért beszélnek, az árlista pedíg irányadó csupán - minden megkeresésre egyedi ajánlatot adunk.A lehetetlen nálunk csupán beállítás kérdése. Bármilyen igényetekkel kereshettek - segítünk megvalósítani azt.

G2foto

G2foto

A G2foto-t Alapi Gábor és Pál Gergely Botond fotóművészek alapították 2006-ban. Fotóművészként értelmezzük az előttünk lévő témát. Több műfaj után Az esküvői fotók, az esküvői fényképészet lett a szenvedélyünk. Teljes odaadással, és tisztelettel állunk a fényképezőgépeink mögött, és nyugodt magabiztosságal, tudva hogy erről a gyönyörű és megismételhetetlen napról rendkívüli emléket alkotunk. Művészetünkkel és hobbinkkal kitűntünk kortársaink közül, ezért 2006-ban célunknak tűztük ki a hazai fényképész szakma felrázását. A 90-es évektől megszokott minőséggel ellentétben egy kreatív, 'amerikai stílusú', modern, ízléses szolgáltatást vezettünk be.

Gálik János

Gálik János

Esküvői fotók készítése az ország egész területén, kiemelkedő minőségben. Spontán, kifejező képek, melyekről sugárzik a szeretet és a harmónia. Két fényképezőgéppel, két vakuval, tartalék memóriakártyákkal és akkumulátorokkal dolgozom, valamint kiemelt figyelmet fordítok a képek utómunkálataira is. Bővebb információért és esküvői fotók megtekintéséhez látogass el honlapomra.