Esküvői fotósok Budapesten képes leírás: Foto1let - Szima [2. oldal]
részletek »

Esküvői fotósok Budapesten: Foto1let - Szima [2. oldal]

Képes leírás

Itt vagy: eskuvofotozas.tlap.hu » Esküvői fotósok Budapesten
Keresés
Találatok száma - 43 db
Foto1let

Foto1let

Vidáman és Boldogan! A fotózás nem az esküvő legfontosabb, de kétségtelenül a legmaradandóbb eseménye. A várva várt pillanat szemrebbenésnyi idő alatt tovaszáll. Arra törekszünk, hogy az elkészült fotókon érződjön az a csoda, ami ezt a megismételhetetlen eseményt körbelengi. Így, évek múltán bármikor újra nézhető és újra élhető minden, ami ezt a kivételes napot jellemezte.

Fotomajer

Fotomajer

9 éves korom óta fotózom az élet legkülönbözőbb dolgait.Előbb hobbi szinten, majd a Fényes Richárd Fényképész Szakiskola (Práter) elvégzése után a szakma beavatottjaként.Fényképé sz vagyok. Ha úgy tetszik fotós, aki az anyag mögötti lényeget szavak helyett fénnyel írja meg.Hiszem, a fénykép a lencsén átszűrődő, pillanatnyi, objektív valóság; a fotózás művészet

Fotomat-Kádár Ferenc

Fotomat-Kádár Ferenc

Bízd profi fotós kezébe magad a nagy napon és hidd el nem fogod utólag megbánni! Budapesten és vidéken egyaránt vállalok esküvő fotózást, szükség szerint akár az előkészületektől a lakzi végéig. Sok-sok év tapasztalatának és folyamatos fejlődési igénynek köszönhetően profi eszközparkot tudok magammal vinni, mely nélkülözhetetlen a minőségi eredmény elkészítéséhez. Természetesen tudom, hogy a drága fényképezőgép és a kellékek nem minden, de az esküvő fotózásról és a minősgről beszéljenek inkább fotóim énhelyettem. Igyekszem a háttérben dolgozni, melyre sok fotós nincs figyelemmel, hiszen az esküvő az ifjú párról kell hogy szóljon. Az esküvőt követően a képek feldolgozásra kerülnek és kezdődik az utómunka, melynek során az elkészített kompozíciók elnyerik végleges látványvilágukat. Az ehhez kapcsolódó igényeket előre, közösen egyeztetjük. A kész fotókat DVD-n, előhivatva, webgalériában, vagy akár igény esetén egyedi fotóalbumban adom át.

Földi Szilvia Photography

Földi Szilvia Photography

Igazi, felejthetetlen fotózási élmény profi fotóssal, aki tudja, hogy hozza ki az esküvőtökből fotós szemszögből a legtöbbet. Számunkra az esküvőtök nem csupán egy munka, hanem két ember egyik legfontosabb pillanata, amit tisztelni és becsülni kell. A weblapunk egy kiemelt része maga az esküvőfotózás. Ezen kívül további emberábrázolási témákban mozgunk otthonosan. A galériánkban megtalálható képek magukért beszélnek, az árlista pedíg irányadó csupán - minden megkeresésre egyedi ajánlatot adunk.A lehetetlen nálunk csupán beállítás kérdése. Bármilyen igényetekkel kereshettek - segítünk megvalósítani azt.

G2foto

G2foto

A G2foto-t Alapi Gábor és Pál Gergely Botond fotóművészek alapították 2006-ban. Fotóművészként értelmezzük az előttünk lévő témát. Több műfaj után Az esküvői fotók, az esküvői fényképészet lett a szenvedélyünk. Teljes odaadással, és tisztelettel állunk a fényképezőgépeink mögött, és nyugodt magabiztosságal, tudva hogy erről a gyönyörű és megismételhetetlen napról rendkívüli emléket alkotunk. Művészetünkkel és hobbinkkal kitűntünk kortársaink közül, ezért 2006-ban célunknak tűztük ki a hazai fényképész szakma felrázását. A 90-es évektől megszokott minőséggel ellentétben egy kreatív, 'amerikai stílusú', modern, ízléses szolgáltatást vezettünk be.

HipStúdió

HipStúdió

A HIPStudio egy professzionális fotós szolgáltatást nyújtó 100% -ban Magyar tulajdonú fotóstúdió. 2006 márciusában alakult, kreatív és kihívásokat kereső fotográfusokból és fotóművészekből. Mára már, a HIPStudio név fogalommá vált a profi fotós piacon, a rendezvényfotózás, esküvői fotó, portfolió fotózás s nem utolsó sorban a reklámfotózás terén.

Hivert Daniella

Hivert Daniella

Imádom az esküvőket! Saját házasságkötésemre és az azt követő bulira mindig szívesen emlékszem vissza. Még ma is beleborzongok, ha előveszem a nagy napon készült képeket és felteszem a CD-t, amin Csajkovszkij B-moll zongoraversenye hallható, amire bevonultunk a házasságkötő terembe. Az emlékek megörökítése lett ezek után a célom, amivel másoknak is szeretnék hasonló örömet szerezni. A sors is nekem kedvezett, mert szinte elém jöttek a nagy fényképész mesterek. Köszönettel tartozom Szipál Mártonnak, Balogh Tamásnak, Hajdú Zoltánnak, és Lackovich Lászlónak. Emellett a Práter utcai Szolgáltató és Kézművesipari Iskola fényképész szakán tanultam és a Szegedi Tudományegyetem - Budapest Média Intézetén szereztem diplomát. A kiváló minőség eléréséhez azonban nem elegendő az elméleti tudás és a gyakorlati tapasztalat, elengedhetetlen a minőségi (több millió forint értékű) technikai háttér is.

Illés Dániel

Illés Dániel

Ha olyan esküvői fotókat szeretnétek, amelyek szinte elmesélik az esküvőtök történetét, akkor válasszátok Illés Dánielt, aki fotozsurnaliszta stílusban készíti a fotókat. A fotozsurnaliszta esküvői fotósok egész nap vadásszák a pillanatokat, elsődleges céljuk, hogy visszaadják az esküvő eseményeinek hangulatait, jeleneteit. Látogassatok el oldalamra, ahol megismerhetitek néhány esküvő történetét a készülődéstől egészen a hajnalig tartó mulatozásig! Ha kedvet kaptatok ahhoz, hogy egy igazán egyedi, érzelmekkel teli fotósorozat készüljön az esküvőtökről, akkor vegyétek fel velem a kapcsolatot!

Kapuvári Gábor

Kapuvári Gábor

Kapuvári Gábor vagyok, 2003 óta foglalkozom fotók készítésével, érdekel a fotózásban rejlő kreativitás, aprólékosság, a pillanat megörökítésének lehetősége.Ebben a blogban igyekszem nem sablon, általános dolgokat, képeket megosztani veletek.Egy esküvő szervezésekor függetlenül attól hogy segít-e szervező a lebonyolításban rengeteg kérdés, ötlet merül fel.Ezekre sok esetben utólag kap választ mindenki, hogy hogyan kellett volna? Az eddigi tapasztalataim alapján íródik folyamatosan a szerintem menüpont tartalma remélem sokan találják majd hasznosnak az ott leírtakat.Ehhez kapcsolódik, hogy szeretnék szolgáltatókat bemutatni nektek. Nem, nem azokat akik ezért százalékot ajánlanak, hanem azokat, akikkel együtt dolgoztam, és a munkájukkal, hozzáállásukkal elégedett voltam. Velük szívesen dolgozom ismét együtt, mert ugyanazt a munkamorált várhatjátok el tőlük, mint tőlem. Az esküvői fotózás talán még szubjektívabb, mint a többi fotótéma. Az esküvőjére minden pár szeretné azt a fotóst megtalálni, aki jó technikai háttérrel és egyedi látásmóddal készíti el az egyéniségüket tükröző képeket.

Hirdetés
Kreatív fotó

Kreatív fotó

Esküvői Fotók készítése.A Kreatív Fotó Stúdió 2001-óta áll az ügyfelek rendelkezésre. A kezdeti fotóművészeti tevékenységet folyamatosan váltotta fel az egyedi igényekre alapozott alkotótevékenység. Az esküvő- és céges fotózások mellett elsősorban portrék, aktok, modell, gyermek és családi fotózások kerültek a középpontba. Időközben a glamour, és szexi 'háziasszony fotózás'-ra, kismama fotózásra is egyre több igény mutatkozott. Akik stílusom miatt engem választottak, örömmel látták magukat sokszor újszerű felfogásban is a fotókon. Emellett a régies, és a retro stílusok, megvilágítások is a kedvenceim. Kérem nézzen körül galériáimban, ismerkedjen meg műtermemmel (mely légkondicionált) és szolgáltatásaimmal. Dienes István

Leiner András

Leiner András

Leiner András profi esküvői fotográfus oldala. Fő profilom az esküvői fotózások Célom az, hogy kiváló minőségű munkámmal az idővel elővett riportjaimnak hála mosolyt csaljak az ügyfeleim részére, hiszen a megörökített pillanat az ő életüknek a legszebb pillanatai. Fő a természetesség és ez tükrözi a munkámat is, hiszen profi esküvői fotósként a spontán elkapott fotók adják vissza a hangulatot nem pedig a beállított mesterséges környezet, merev mosolyok. Tekintse meg az esküvői galériámat és hívjon bátran.

Nagy Erika

Nagy Erika

Nagy Erika vagyok, fényképész. 20 éve gyakorlom ezt a szakmát, szeretetét fényképész Nagyapámtól örököltem, és úgy érzem éppen az a csodálatos benne, hogy egy életen át mindig lesz mit tanulnom a fények és árnyékok játékáról. A Jelen pillanatra esküdtem. A pillanatra, mely sohasem ismételhető meg. Egyedi és kivételes, mindenki életében más, mert a hangulatoktól, körülményektől, benyomásoktól függ. Talán éppen a különleges, múló pillanatok miatt lett munkám fő profilja az esküvői fotózás. Nincs két egyforma menyasszony és vőlegény, nincs két egyforma hangulat, impulzus. Ezért is olyan sokszínű, mert a rutin csak technikailag segít, de emberileg sokkal több szükséges a munkámhoz ezen a kivételes napon. Enyém tehát kicsit a probléma-, a feszültségoldó és nem utolsó sorban a hangulatkeltő szerepe is. Mert, bizony általában velem kezdődik a nap, és az első félszeg mosolyon együtt kell átlendülnünk. A megbeszélés és egyeztetés után a személyes kapcsolat segít a teljes kép kialakulásában. Kiderül, hogy szokatlan, vagy esetleg klasszikus megoldások állnak közelebb a házasulandó párhoz, akinek az életében ez a legmeghatározóbb nap, így a legelőnyösebb megoldásokkal kell segítenem elképzeléseiket, anélkül, hogy bármit is rájuk erőltetnék. Sohasem dolgozom meghatározott sablon alapján, remélem, ezt tükrözik is képeim. Tapasztalatokban sincs hiány, hiszen az elmúlt 20 év alatt sok rendkívü

Nelli fotó

Nelli fotó

Nelli esküvői fotós oldala - Nöi fotós vállal esküvői fotózást. Szertartások fotózása, szabadtéri és műtermi beállított képek készítése. Igényes munka, megfizethető áron az ország egész területén.Nelli vagyok, néhány mondatban szeretnék bemutatkozni, ismertetni a szolgáltatásaimat. A fényképezés - ami az örökkévalóságba emeli át a pillanatot - hamar magával ragadott. Már egész fiatalon belevetettem magam a fotózás rejtelmeinek felfedezésébe, fotós tanulmányaimat a Théba Művészeti Szakközépiskolában, majd a Práter utcai szakiskolában folytattam. A fotózással való ismerkedést analóg rendszerrel kezdtem, de haladva a korral áttértem a digitális technikára, már sok éve profi minőségű digitális tükörreflexes (DSLR) gépeket használok.

Objektív fotó

Objektív fotó

Az Objektív Fényképészeti kkt 1986-ban alakult. Engem akkoriban nagyon zavart az igénytelen, tucatbeállításokon alapuló profi fényképezés, nem fértem be sehová. Ezért alapítottam meg cégemet olyan emberekkel, akik munkájukat saját ötleteikkel és állandó önfejlesztéssel kívánták megvalósítani. Szerintem a fényképezésnek mindig az újdonságot, az aktualitást kell hordoznia egy állandó értékrendszer mentén. Hosszú ideje fiam a legfőbb társam ebben, aki a professzionális modellfotozás új úttörője! Munkatársaink lelkes, profi szakemberek, nélkülük nem tudnám elképzelni az életemet! Próbáljon ki minket! Kaszás Attila

Sás Benedek

Sás Benedek

Szeretek újat alkotni, elszakadni a sablonoktól, és a képeimmel azt az élményt visszaadni, ami a párral való kapcsolatból az esküvő napján születik. Képeim stílusa a zsurnaliszta és a kreatív fotóstílus metszete. A galériámban esküvői képeket, és más referencia anyagot is találhatsz. A gyakran ismételt kérdések menüben az esküvői fotózással kapcsolatos kérdésekre kaphatsz választ. Árajánlatot személyre szabottan, az oldalamon leírt pontok alapján emailben küldök. Talán ennyit szövegesen, remélem a képek magukért beszélnek.Jó böngészést!

Szabó Ivett

Szabó Ivett

Szabó Ivett és fotográfus csapata csupa természetes és önfeledt pillanatot örökít meg, amik tükrözik az emberek egyéniségét. Munkánkban az képviseli a legnagyobb értéket, hogy nem klisék alapján dolgozunk, hanem a párokkal közös alkotásnak tekintünk minden egyes esküvőt. Esküvői fotóink nem azt tükrözik, hogy mi hogyan képzeljük el a szerelmet. Megteremtjük nektek azt a hangulatot, hogy Ti magatok mesélhessétek el a történeteteket. Ezen kívül portré és akt fotók készítését is vállaljuk műteremben vagy akár a szabadban, de mindenképpen kreatívan a megrendelő személyiségét középpontba helyezve.

Szima Norbert

Szima Norbert

A házasságkötés teljes ideje alatt állok rendelkezésére, így lehetőséget nyújtok az esküvői készülődéstől a lagziig tartó esküvő fotózásra.Az esküvői fotózás után az esküvő fotók feldolgozását követően, eredeti, nagy felbontásban, digitális formában és igény szerint, papírképként adom át a fényképeket. Esküvő fotós weboldalamon ajánlatokkal és referenciákkal várom az érdeklődni vágyókat.